lördag 2 juli 2011

Tråkigt och åter tråkigt !!!!

Yanni the Boss är här igen !!!!

Har igentligen inget jättekul och rapportera.....
Det ända som kan va värt att nämna var att Ståliz häromkvällen hade tatt ett ekorrebarn...
Matte var helt klart äcklad över detta och kallade honom för många fula ord....som jag inte nämner här....

Han fick inte ta in den så matte vaktade luckan ett tag ....sen blev det sängdax och allt verkade glömt !!
Vi hade väl nästan somnat när matte skriker till och sätter sig upp och tänder lampan.....nästan på hennes kudde ligger en svans !!!!!! och den tillhörde ingen av oss......ännumera svordommar och Ståliz åkte ut ihop med svansen......

Matte bytte även sängkläder efter detta...hehehehe.....och muttrade nått om ekorrmördare, äckliga katter och loppor....
Den natten började bra tycker jag !!!!!!


Igår vatt det en lugn dag för alla...vi tuggade våra ben och softade......
 Matte skulle till läkare mitt på dagen och vi fick följa med i bilen.....inte så varmt igår....... 
Det är kul att bara vara med och titta på folk....vi är ju väluppfostrade och skäller inte i bilen....undantag Gissa ibland :))
Hon kan skälla till och när ingen av oss hjälper henne blir hon tyst igen :))
Matte körde hem igen efter besöket och det blev tomten igen........
Tråkigt......och så var det resten av dagen....

Och natten var lugn med iallafall för oss....matte har vatt uppe några gånger som vanligt.....

Och idag är det lördag och vi ska på fest ikväll !!!!!!!!! 
Matte har längtat och pratat mkt om denna fest och vi får följa med !!!!!
I bilen iallafall....men vi är med !!!!!

Nu sitter matte och slappar i soffan och jag har snott med mig datorn till sängen med madrassen M....
Jag kommer med fler rapporter om festen i morgon.....jag ska spana vad matte gör hela kvällen och spinka på henne så ....jag kan berätta om det sen
Nu äe det dax att sluta för idag.....

                                                                        Yanni the BOSS !!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar